رئیس مرکز پژوهش های مجلس: استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی محلی در اولویت قرار می گیرد

به گزارش مجله آرنا، رئیس مرکز پژوهش های مجلس در دیدار با روسای مراکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی کلانشهر ها بر استفاده از ظرفیت همه اندیشکده های محلی و کشوری در تصمیم گیری های مجلس تاکید کرد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس: استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی محلی در اولویت قرار می گیرد

به گزارش گروه سیاسی مجله آرنا، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 12 آبان) با روسای مراکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی کلانشر ها دیدار کرد.

در این نشست نگاهداری با اشاره به این امر که اخلاق مداری و مسئولیت پذیری از ابتدایی ترین الزامات کار پژوهشی است، بیان داشت: یکی از مهمترین وجوه فعالیت های پژوهشی اولویت دهی به امر نظارت نسبت به قانونگذاری است.

وی ادامه داد: مراکز پژوهشی باید زنجیره ماموریت خود را کامل ببینند. به این معنا که نظارت و پیگیری دقیقی از مرحله مساله یابی تا تعیین اولویت های کاری و در نهایت به نتیجه رسیدن کار داشته باشند.

نگاهداری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی محلی و همکاری بیشتر این مراکز با مرکز پژوهش های مجلس برای پیشبرد اهداف کلان پژوهشی کشور شد و شرح داد: رتبه بندی اندیشکده ها در مرکز پژوهش های مجلس برای همکاری بیشتر پژوهشی در دستور کار است.

در ادامه این نشست، روسای مراکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی کلانشهر ها به بیان دیدگاه های خود در موضوعات مرتبط با فعالیت های مرکز پژوهش های مجلس پرداختند.

در این نشست اسدیان رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرجِ، نباتی نژاد رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر اصفهان، ابراهیمی سالاری رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر مشهد، شحیطاوی رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر اهواز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1796

به "رئیس مرکز پژوهش های مجلس: استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی محلی در اولویت قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مرکز پژوهش های مجلس: استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی محلی در اولویت قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید