روسیه: مداخله مسکو در انتخابات آمریکا ادعای جعلی است

به گزارش مجله آرنا، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: ادعای جامعه اطلاعاتی آمریکا مبنی بر مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری این کشور جعلی و بی اساس است.

روسیه: مداخله مسکو در انتخابات آمریکا ادعای جعلی است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

ریابکوف روز چهارشنبه به خبرگزاری ریانووستی گفت: هیچ گونه زمینه ای برای مطرح کردن این گونه ادعا و نتیجه گیری علیه روسیه وجود ندارد.

بر اساس گزارش رسانه های روسی، جامعه اطلاعاتی آمریکا (نهاد ارشد اطلاعاتی آمریکا) روز سه شنبه گزارشی را منتشر کرد که بر اساس آن ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه احتمالا دستور به کوشش برای مداخله به نفع دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 داده است

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که در آنجا (محافل سیاسی و اطلاعاتی آمریکا) جز صحبت درباره دست داشتن روسیه در اقداماتی که رضایت طرف آمریکایی را جلب نمی کند، موضوع دیگری را مطرح نمی نمایند.

به گفته ریابکوف، در دستگاه حکومت آمریکا از مدتها پیش حقایق تحریف می گردد.

معاون وزیر خارجه روسیه با انتقاد از عملکرد سازمان های تجسسی آمریکایی گفت: آنها با نتایج از قبل معین شده گزارشی را با استفاده از اطلاعاتی که در اختیار دارند و بدون توجه به نادرستی این اطلاعات تنظیم و منتشر می نمایند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز 3 ماه نوامبر سال 2020 برگزار گردید و در آن جو بایدن با کسب اکثریت آرا دونالد ترامپ را شکست داد.

آمریکا در سالهای اخیر بارها روسیه را به مداخله در امور سیاسی این کشور ازجمله انتخابات متهم نموده است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1477

به "روسیه: مداخله مسکو در انتخابات آمریکا ادعای جعلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: مداخله مسکو در انتخابات آمریکا ادعای جعلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید