سرپرست خوشه طلایی ساوه: بازیکنان تست پزشکی دادند، تمرین نکردند

به گزارش مجله آرنا، سرپرست تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت که بازیکنان این تیم فقط در تست های پزشکی شرکت کردند و به تمرین نپرداختند.

سرپرست خوشه طلایی ساوه: بازیکنان تست پزشکی دادند، تمرین نکردند

وحید حکیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله آرنا، درباره اینکه گفته می گردد تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه از روزهای گذشته، تمرینات خود را از سر گرفته است، گفت: ما تمرینات را آغاز نکرده ایم و فقط از بازیکنان، تست پزشکی گرفتیم. روز گذشته (چهارشنبه) از بازیکنان تست کرونا گرفتیم که خدا را شکر جواب همه تست ها منفی بود. همچنین بازیکنان به صورت یکجا برای تست نیامدند و با هر کدام از آنها تماس می گرفتیم تا بیایند تست بدهند.

وی درباره ماندن بازیکنان خوشه طلایی در ساوه توضیح داد: بیشتر بازیکنان تیم ما ساکن شهرهای دیگر هستند و ما منتظر صدور مجوز آغاز تمرینات در روزهای آینده خواهیم بود. اگر تا این تاریخ اجازه آغاز تمرینات داده گردد، تمرینات را آغاز می کنیم، وگرنه بازیکنان را مرخص می کنیم تا به شهرهای خود بازگردند.

سرپرست تیم خوشه طلایی درخصوص شرایط اقامت بازیکنان این تیم اظهار داشت: آنها یک جا ساکن نیستند و هر دو بازیکن در یک سوئیت اقامت دارند. ما به خاطر یکی دو روز نمی توانستیم به بازیکنان بگوییم به شهرهای خود برگردند و در این چند روز در ساوه ساکن خواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 939

به "سرپرست خوشه طلایی ساوه: بازیکنان تست پزشکی دادند، تمرین نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست خوشه طلایی ساوه: بازیکنان تست پزشکی دادند، تمرین نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید