شریف: انتخابات 1400 در دستور کار اصلاح طلبان ، تمایل احزاب اصلاحات به سمت تشکیل مجلس است

به گزارش مجله آرنا، دبیرکل حزب هدا گفت: خبری به نقل از حکیمی پور در رسانه ها با مضمون شورای عالی سیاست گذاری اصلاحات منتشرشده اما در این جلسه گفتگویی پیرامون مسائل شورای عالی سیاست گذاری صورت نگرفت و ساختار این شورا به صورت جداگانه است.

شریف: انتخابات 1400 در دستور کار اصلاح طلبان ، تمایل احزاب اصلاحات به سمت تشکیل مجلس است

احمد شریف، دبیرکل حزب هدا در مصاحبه با خبرنگار حوزه احزاب مجله آرنا، در تشریح نشست روز یکشنبه شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب، گفت: جلسات حضوری شورای هماهنگی به علت شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی حدود 4 ماه بود که برگزار نمی شد. این نخستین جلسه شورا بود که حکیمی پور از حزب اراده ملت، ریاست دوره ای آن را بر عهده داشت.

شریف با اشاره به اینکه در این نشست به مرور اخبار و آنالیز مسائل روز پرداخته شد، گفت: در این جلسه مباحثی از جمله چالش های بحران ویروس کرونا مطرح و تقدیر از کادر درمانی کشور صورت گرفت و نماینده انجمن اسلامی پزشکان هم مباحثی را اعلام کرد.

وی ادامه داد: اعضا شورای هماهنگی اصلاحات، نظرات خود را پیرامون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که متاسفانه در این دوره نظاره گر حضور کم رنگ اصلاح طلبان هستیم.

دبیرکل حزب هدا توضیح داد: بنا شد موضوع انتخابات 1400 و راهبرد جبهه اصلاحات برای آن در جلسات بعدی مطرح شده و با اتکا به نظرات جمع، تصمیماتی در این خصوص گرفته گردد.

وی اضافه نمود: خبری به نقل از حکیمی پور در رسانه ها با مضمون شورای عالی سیاست گذاری اصلاحات منتشرشده اما در این جلسه مصاحبهیی پیرامون مسائل شورای عالی سیاست گذاری صورت نگرفت و ساختار این شورا به صورت جداگانه است.

شریف با بیان اینکه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از زمان انتخابات مجلس تا به امروز هیچ جلسه ای برگزار نکرده است، بیان داشت: اگر این شورا بخواهد فعالیت خود را ادامه دهد باید تغییراتی در ساختار خود ایجاد کند و به نظرم تمایل اصلاح طلبان به سمت مجلس اصلاحات است.

وی مطرح کرد: حدود 2 سال است که طرح مجلس اصلاحات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح شده و بند هایی از آن هم به تصویب رسیده است و باور دارم که با ساختار مجلس اصلاحات نتیجه بهتری از شورای عالی سیاست گذاری را می توان گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 963

به "شریف: انتخابات 1400 در دستور کار اصلاح طلبان ، تمایل احزاب اصلاحات به سمت تشکیل مجلس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریف: انتخابات 1400 در دستور کار اصلاح طلبان ، تمایل احزاب اصلاحات به سمت تشکیل مجلس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید