مقاله: خانه های 1 دلاری در ایتالیا

به گزارش مجله آرنا، شما در شهر سامبوکا در ایتالیا مییراث بسیاری از قوم زابوت را خواهید دید؛ حتی این موضوع را می توانید از اسم خیابان ها و محله هایی که در این شهر وجود دارد هم دریافت کنید. از سوی دیگر بعضی غذاها و سنت های منطقه نیز همان سنت های عربی است که به یادگار باقی مانده است.

مقاله: خانه های 1 دلاری در ایتالیا

هنوز هم که هنوز روح مسلمانان در این شهر ایتالیایی نهفته است و بیشتر خانه هایی که در معرض فروش قرار گرفته اند در منطقه ساراسن واقع می باشد؛ در سده های میانه اروپایی ها به مسلمانان ساراسِن می گفتند. کوچه ها و خیابان هایی پر پیچ و خم که کمتر از یک متر دارد و سردر خانه های این شهر سنگی هستند. مسلمانان ساکن در این منطقه به منظور دفاع از شهر خودشان و دفاع از آنچه که در این شهر داشتند کوچه هایی که در این شهر وجود داشتند را تنگ و کوچک ساخته بودند، که در حال حاضر هم این شرایط در شهر سامبوکا وجود دارد.

همانطور که در بالا هم اشاره شد، در شهر سامبوکا در ایتالیا شما می توانید با پرداخت یک دلار صاحب خانه شوید. این شهر در جنوب جزیره سیسیل قرار گرفته است و زمانی که به این منطقه بروید با چشم اندازه های بی نظیری از مدیترانه نیز روبرو خواهید شد. علاوه بر تماشای منطقه زیبای مدیترانه شما می توانید به تماشای کوه آتشفشان سیسیل و جزایر زیبایی که در اطراف آن وجود دارد هم ساعت ها بنشینید. قدمت شهر سامبوکا به یونان باستان بر می گردد ولی مطابق با اسناد موجود بنای اصلی این شهر را مسلمانانی گذاشته اند که از شمال آفریقا به سیسیل راه یافته بودند، در این شهر کوچک ایتالیایی آثاری متعددی از دوره اسلامی هم در حال حاضر باقی مانده است.

منبع مقاله: خانه های 1 دلاری در ایتالیا

انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1778

به "مقاله: خانه های 1 دلاری در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: خانه های 1 دلاری در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید