مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قتل یک دختر به خاطر رمز وای فای تا تصاویری جدید از قاب گوشی هواوی میت 30 پرو

به گزارش مجله آرنا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قتل یک دختر به خاطر رمز وای فای تا تصاویری جدید از قاب گوشی هواوی میت 30 پرو

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

یک پسر 16 در سال 2018 خواهر 18 ساله خود را به قتل رساند اما پرونده این جنایت اخیرا بازگشایی شده است چرا که معین شده این پسر به خاطر اختلاف در خصوص رمز وای فای این کار را نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تصاویری جدید از قاب گوشی های هواوی میت 30 پرو افشا شده است که نشان می دهد این گوشی برخلاف تصورات اولیه دارای دوربین مربعی نیست و دارای دوربینی دایره ای است.مشروح خبر ر ا اینجا بخوانید.

پس از حمله مرگبار در ایالت های تگزاس و اوهایو و کشته و زخمی شدن دهها نفر، بسیاری از چهره های سیاسی سرشناس به این ماجرا واکنش نشان دادند. عده ای دولت را مقصر قلمداد کردند و عده ای نیز به نقش قانونگذاران پرداختند اما دونالد ترامپ از شبکه های اجتماعی خواست تیراندازان احتمالی را شناسایی نمایند و به نظر می رسد باراک اوباما رئیس جمهور پیشین ایالات متحده نیز با او همفکر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس یک پژوهش جدید که توسط اپن سیگنال صورت گرفته است،به نظر می رسد سرعت بارگیری اطلاعات در گوشی های سامسونگ از هواوی و اپل بالاتر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در حالی که سامسونگ و هواوی قصد دارند در عصر تلفن های تاشو و منعطف با یکدیگر رقابت نمایند، ال جی با رویکردی متفاوت در حال کوشش برای فراوری گوشی هایی با نمایشگر دوگانه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس اطلاعاتی جدید که از گوشی هواوی میت 30 پرو فاش شده است، این گوشی نه تنها دارای دو سنسور 40MP است بلکه بسیار قدرتمندتر نیز خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 167

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قتل یک دختر به خاطر رمز وای فای تا تصاویری جدید از قاب گوشی هواوی میت 30 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قتل یک دختر به خاطر رمز وای فای تا تصاویری جدید از قاب گوشی هواوی میت 30 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید