پشتیبانی تیم فنی باشگاه خوشگذرونا

به گزارش مجله آرنا، باشگاه خوشگذرونا همواره برای خدمت رسانی بهتر و دسترسی آسان مخاطبین خود به سایت و اپلیکیشن خوشگذرونا، آن را به روز رسانی کرده و سعی در استفاده راحت مشتریان خود است.

پشتیبانی تیم فنی باشگاه خوشگذرونا

به گزارش مجله آرنا بنابر اعلام باشگاه خوشگذرونا، گروه برنامه نویسی فاتوب با بهره گیری از نیروهای جوان، خلاق، با انگیزه، متعهد و مجرب در زمینه های طراحی و توسعه وب سایت ها و نرم افزارهای ویندوزی و موبایلی در حال فعالیت است و با به کارگیری شیوه کار تیمی در راستای بهبود سازمان و پیشرفت آن تلاش می کند.

گروه برنامه نویسی خوشگذرونا نظرات و نقدها مشتریان را بررسی و باتوجه به سلایق آنها، بهترین روش برای سهولت در انتخاب و استفاده خوشگذرونی را برای مخاطبین خود در نظر دارد.

گروه برنامه نویسی خوشگذرونا از جدیدترین فریم ورک روز دنیا و هوش مصنوعی و machine learning (یادگیری ماشینی) استفاده می کند که باعث پیشرفت چشمگیر و روز افزون برای خدمت رسانی بهتر به اعضا خوشگذرونا می شود.

اعضای این گروه شامل، فرناز باباییان، فاطمه سمسارزاده متخصص برنامه نویسی وب اپلیکیشن، محمدرضا وفایی و وحید ایزدیار متخصص موبایل اپلیکیشن به سرپرستی احسان بنایی فعالیت می کنند.

همچنین از تمام کسانی که به هیجان و سرگرمی علاقه دارند و یا به دنبال تخفیف های ویژه هستند، باشگاه خوشگذرونا با پیشنهادات ویژه را توصیه می کنیم.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 86

به "پشتیبانی تیم فنی باشگاه خوشگذرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی تیم فنی باشگاه خوشگذرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید