کریمی: فروش ماسک در سوپر مارکت های کنار داروخانه ؟! ، در توزیع اقلام بهداشتی مسائل جدی داریم

به گزارش مجله آرنا، عضو کمیسیون مالی مجلس گفت: مردم در زمینه تهیه اقلامی چون ماسک در مضیقه هستند و بعضی اقلام در این شرایط با قیمت نامناسب در اختیار مردم قرار می گیرد، البته وقتی هم قرار است این اقلام در داروخانه ها پیدا گردد، پیدا نمی گردد.

کریمی: فروش ماسک در سوپر مارکت های کنار داروخانه ؟! ، در توزیع اقلام بهداشتی مسائل جدی داریم

جهت دریافت خدمات اجرای سقف روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

علی اکبر کریمی در تبادل نظر با خبرنگار گروه سیاسی مجله آرنا با بیان اینکه باید با صبر و استقامت مانع از بروز و گسترش ویروس کرونا در کشور شد، گفت: الحمدالله درباره مبارزه با ویروس کرونا فرایند مثبتی در زمینه تسلط و اشراف به بیماری در کشور ایجاد شده است.

وی اضافه نمود: در حال حاضر مردم در زمینه این بیماری مطلع شده اند و این امر باعث شده تا صحنه را مدیریت نمایند همچنین مسئولین و دستگاه در مبارزه با این بیماری هماهنگ تر عمل می نمایند.

کریمی با بیان اینکه متاسفانه، مردم در زمینه تهیه اقلامی چون ماسک و مواد ضدعفونی نماینده همچنان در مضیقه هستند، اظهارداشت: این در حالی است که بعضی اقلام بهداشتی در این شرایط باقیمت نامناسب در اختیار مردم قرار می گیرد، البته وقتی هم قرار است این اقلام در داروخانه ها پیدا گردد، پیدا نمی گردد و تنها در سوپر مارکت های نزدیک به داروخانه ها با قیمت چند برابر توزیع می گردد .بنابراین ما در توزیع این اقلام مسائل جدی داریم.

این نماینده مجلس تاکید نمود: با وجود تمامی در حال حاضر آمار های خوبی از ترخیص بیماران کرونایی می شنویم که نشان می دهد اگر تمهیدات لازم را فراهم کنیم شرایط بهتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 673

به "کریمی: فروش ماسک در سوپر مارکت های کنار داروخانه ؟! ، در توزیع اقلام بهداشتی مسائل جدی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: فروش ماسک در سوپر مارکت های کنار داروخانه ؟! ، در توزیع اقلام بهداشتی مسائل جدی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید