تشریح اقدامات شهرداری تهران به مناسبت حلول ماه رمضان

به گزارش مجله آرنا، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردای تهران به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان از برنامه های گسترده فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با شعار رمضان، ماه همدلی اطلاع داد.

تشریح اقدامات شهرداری تهران به مناسبت حلول ماه رمضان

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، برنامه های گسترده فرهنگی و اجتماعی به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان در سطح شهر تهران و محلات آن برنامه ریزی شده است.

او ادامه داد: در برنامه ریزی های اجرا شده، الویت شهرداری تهران بر مبنای تمرکز زدایی و رعایت دستور العمل های بهداشتی مطابق آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

جوادی یگانه اهداف اصلی شهرداری تهران از برگزاری این برنامه ها، توسعه و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، توجه به تنوع قومی و فرهنگی موجود در بافت جمعیتی ساکن در مناطق شهر تهران، افزایش حس همدلی و توجه ویژه به آسیب دیدگان از بحران کرونا، آماده سازی فضا و کالبد شهری برای استقبال از میهمانی خدا، ایجاد روحیه نشاط و شادابی، امید در شهروندان تعامل با تشکل های مردم نهاد دانش آموزی، دانشجویی، کانون های فعال در مساجد ، شورا کمک ها و سرای محلات در برنامه ریزی و اجرای فعالیت ها، همکاری در برگزاری نماز جماعت و مراسم احیا در فضاهای سبز و عمومی نزدیک مساجد جهت ارتقا نشاط معنوی شهروندان دانست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1512

به "تشریح اقدامات شهرداری تهران به مناسبت حلول ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح اقدامات شهرداری تهران به مناسبت حلول ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید