خبرنگاران مدیرعامل مترو تهران: سرفاصله حرکت قطارها برای بازگشایی مدارس پاسخگو است

به گزارش مجله آرنا، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید از روز شنبه، گفت: سرفاصله فعلی حرکت قطارهای مترو برای بازگشایی مدارس پاسخگو است.

خبرنگاران مدیرعامل مترو تهران: سرفاصله حرکت قطارها برای بازگشایی مدارس پاسخگو است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

فرنوش نوبخت روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار مجله آرنا اضافه نمود: اگر بیشتر کلاس های درس هم به صورت غیرحضوری برگزار گردد، کاهش سرفاصله حرکت قطارها احتیاج نخواهد بود زیرا تعداد چندان زیادی به مسافران مترو اضافه نمی گردد.

وی اعلام کرد: اگر در آینده همه کلاس های درسی دانش آموزان و دانشجویان به صورت حضوری برگزار و مسافران مترو به صورت چشمگیر بیشتر گردد، برای کاهش سرفاصله حرکت قطارها برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مترو برای شروع سال تحصیلی در آمادگی کامل قرار گرفته است، اعلام کرد: در زمان حاضر سرفاصله حرکت قطارها در خطوط یک و چهار 3.5 دقیقه، در خط 2 سه دقیقه، در خط سه و 6 پانزده دقیقه و در خط هفت 10 دقیقه است.

به گزارش مجله آرنا وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سال تحصیلی جدید به شکل حضوری از روز شنبه 15 شهریور ماه شروع می گردد، تاکید دارد که دانش آموزان باید برای سال تحصیلی جدید و حضورشان با مدیران مدارس هماهنگ باشند.

به گفته محسن حاجی میرزایی برای آماده شدن شرایط بازگشایی، کوشش های بسیار شده است و دست اندرکاران آموزش وپرورش در سراسر کشور، مدارس را برای استقبال از دانش آموزان آماده نموده اند.

دانش آموزان کشور دوسوم سال تحصیلی گذشته را به شکل حضوری و یک سوم پایانی را به طور مجازی و با استفاه از روش های آموزش غیرحضوری پشت گذاشتند.

ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و 127 ایستگاه فعال است و هم اکنون روزانه 800 هزار مسافر به وسیله این ناوگان زیرزمینی جابجا می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1112

به "خبرنگاران مدیرعامل مترو تهران: سرفاصله حرکت قطارها برای بازگشایی مدارس پاسخگو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرعامل مترو تهران: سرفاصله حرکت قطارها برای بازگشایی مدارس پاسخگو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید