خبرنگاران وجود مردم متحد و رهبری بی نظیر عامل موفقیت ایران در بحران ها است

به گزارش مجله آرنا، سنندج - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: به برکت وجود مردمی متحد و رهبری بی نظیر، ایران همواره در بحران های مختلف پیروز بوده و از مسائل پیش آمده بخاطر شیوع کرونا نیز بسلامت عبور خواهیم کرد.

خبرنگاران وجود مردم متحد و رهبری بی نظیر عامل موفقیت ایران در بحران ها است

حسین خوش اقبال عصر دوشنبه در آیین شروع توزیع 20 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند استان کردستان در حسینیه سنندج گفت: مردم ایران با وجود همه مسائل مالی، در مقابل شیوع ویروس کرونا و یاری به اقشار آسیب پذیر بسیار خوب عمل نموده اند.

وی اضافه نمود: شیوع این ویروس باعث شد، همدلی و همکاری که بین مردم و مسوولان وجود دارد، بهتر از سابق به نمایش گذاشته گردد و دشمنان بدانند که گروه ها با وجود دیدگاه های مختلف، در خدمتگزاری به مردم و نظام یکدست هستند.

معاون استاندار کردستان یادآور شد: مردم بسیار فهمیم ایران و کردستان، با وجود تمام مسائل مالی و تحریم های شدید، پای کار آمدند و به نیازمندان آسیب دیده از کرونا یاری کردند.

خوش اقبال اضافه نمود: از ملتی که در روزهای سخت، همیشه یار و همراه دولت و مسوولان بوده باید قدردانی کرد، چرا که موفقیت ما در عرصه های گوناگون مرهون همین مردم است.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت مالی قرار داریم، یادآور شد: به واسطه وجود وحدت و همدلی بین مردم کشورمان که در سخت ترین شرایط نظام را همراهی نموده اند، شایسته است بیشتر از گدشته به آنان خدمت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به حضور رهبر معظم انقلاب در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در روز گذشته(یکشنبه) به وسیله ویدیو کنفرانس اشاره نمود و گفت: این مهم صندلی والای رهبری را در نظام اسلامی معین کرد و تقدیرهای ایشان از دستگاه های مختلف، موجب دلگرمی بیشتر آنان برای خدمتگزاری به مردم شد.

امام آدینه سنندج نیز در این آیین گفت: اواخر سال 98 اگر چه مسائل زیادی برای مردم به واسطه شیوع کرونا به وجود آمد، اما یکدلی و سخاوت آنان بار دیگر به جهانیان ثابت شد.

ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه سرمایه داران و توانگران وکلای خداوند در روزی زمین هستند، اضافه نمود: یاری ثروتمندان و افراد خیر به نیازمندان در شرایط اخیر، کاری بسیار ارزشمند بوده و باید ادامه یابد.

وی کوشش های کادر درمانی، خیران و مسوولان را در دوران شیوع کرونا به فداکارهای مهاجران و انصار در دوران پیامبر(ص) تشبیه کرد و اضافه نمود: بیماری کرونا موجب افزایش یکدلی، عطوفت و مهربانی میان مردم و دستگیری از نیازمندان شد.

امام آدینه سنندج تاکید نمود: همه باید احساس مسوولیت کنیم و با همراهی و همدلی تا انتها شیوع بیماری کرونا، همچنان یاری حال نیازمندان باشیم.

براساس اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز 109 هزار و 286 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 45 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6685 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 947

به "خبرنگاران وجود مردم متحد و رهبری بی نظیر عامل موفقیت ایران در بحران ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وجود مردم متحد و رهبری بی نظیر عامل موفقیت ایران در بحران ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید