پروژه چشم پزشکی گوگل در تایلند کلید خورد ، تشخیص احتمال نابینایی با ضریب 95 درصد (تور تایلند لحظه آخری)

به گزارش مجله آرنا، گوگل یک پروژه مبتنی بر هوش مصنوعی را در تایلند اجرایی می نماید که هدفش آنالیز بیماری های چشمی است که در اثر دیابت ایجاد می شوند.

پروژه چشم پزشکی گوگل در تایلند کلید خورد ، تشخیص احتمال نابینایی با ضریب 95 درصد (تور تایلند لحظه آخری)

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل اعلام نموده که این برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی را برای آنالیز بیمارانی که در مراحل مختلف دیابت قرار دارند و ممکن است بر اثر این بیماری به کوری دائم یا موقت دچار شوند می آزماید.

جالب است بدانید گوگل یک برنامه هوشمند مشابه را در هند می آزماید. کنت واکر، معاون ارشد شرکت گوگل در امور بین المللی، معتقد است استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه سلامت و رفاه اجتماعی موضوعی بسیار مهم است.

برنامه تندرستی تایلند در همکاری با بیمارستان دولت تایلند انجام می گردد و بخشی از یک برنامه مطالعاتی گوگل است که بر اساس آمارها تا 95 درصد دقت تشخیصی دارد.

این برنامه نتایج بیماری های چشمی افراد را به منظور ارزیابی می نماید و به سرعت تشخیص می دهد که آیا می توان از عود کردن بیماری ها پیشگیری کرد یا خیر. اما شاید برای شما سوال باشد که چرا گوگل تایلند را به عنوان مکانی برای سنجش این تکنولوزی نو انتخاب نموده است.

پاسخ این است که تایلند یکی از مهمترین فراوری کنندگان قند در دنیا است و مصرف بالای قند در میان 69 میلیون جمعیت این کشور بسیار رایج است.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2102

به "پروژه چشم پزشکی گوگل در تایلند کلید خورد ، تشخیص احتمال نابینایی با ضریب 95 درصد (تور تایلند لحظه آخری)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه چشم پزشکی گوگل در تایلند کلید خورد ، تشخیص احتمال نابینایی با ضریب 95 درصد (تور تایلند لحظه آخری)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید