دوچرخه سواری

چگونه عاشق خودمان شویم؟

ممکن است خود فعلی تان را تائید نکنید اما می توانید یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید. حتی ممکن است این علاقه به عشق به خود هم منجر گردد.

25 بهمن 1401

برترین پیست اسکی تهران کدام است؟

مدارس شهر تهران و شهرستان های اطراف فردا به علت بارش سنگین برف، تعطیلند. جمله ای که نویددهنده شال و کلاه و ساختن آدم برفی های دماغ هویجی بود. از آن روزها زمان زیادی نگذشته، اما چند وقتی می گردد که دیگر نه مدارس چون گذشته سرپا و حضوری هستند و نه برف چشم گیری...

24 آذر 1401

تور ایتالیا ارزان: برترین زمان سفر به استکهلم؛ ونیز سرزمین شمالی

برترین زمان سفر به استکهلم، پرجمعیت ترین شهر سرزمین های نوردیک، چه ماهی از سال است؟ برای داشتن اطلاعات بیشتر، ادامه مقاله را بخوانید.

23 بهمن 1400

تور استانبول ارزان: برترین هتل های 4 ستاره استانبول از دید مسافران

اگر به قصد گردش یا سفر کاری به استانبول می روید مطمئناً یکی از دغدغه های شما رزرو هتل مناسب است. در این مطلب شما را با سه مورد از هتل های استانبول آشنا می کنیم. باخبرنگاران همراه باشید.

5 بهمن 1400

چگونه با دوچرخه سفر کنیم؟

تعداد زیادی از شهرهای امریکایی برنامه های بایک-شیر دارند ( bike-share programs سرویسی است که در آن دوچرخه های اشتراکی برای استفاده عموم در اختیار همگان قرار می گیرد. این سیستم به مردم اجازه می دهد تا برای مسیرهای مشخصی دوچرخه به امانت بگیرند). در اروپا، جایی که...

26 دی 1400

تور هلند ارزان: تور هلند: سفر با دوچرخه از هلند تا اندونزی به روایت یک توریست

کوئن فن هوت، جوان هلندی در آغاز دهه سوم زندگی تصمیم می گیرد از روتین و روزمرگی فرار کرده و به سفری مجذوب کننده از هلند تا اندونزی آن هم با دوچرخه برود. او که عاشق دوچرخه است ایران را نیز به عنوان یکی از کشورهای مسیرش انتخاب می کند.

13 دی 1400

آلودگی آب چیست؟

در بیداری شرایط جهانی اخیر که در آن کمیابی آب به طور فزاینده یک مسئله مهم شده است، آلودگی آب قابل دسترس هم تنها آن را بدتر نموده است. مقاله زیر در خصوص آلودگی آب و عوامل منجر به آن، اطلاعاتی به شما ارائه می دهد.

30 مهر 1400

مقاله: پارک ملی جاسپر (کانادا)

پارک ملی جاسپر در تمام طول سال باز است؛ اما برای تجربه بهترین وضعیت آب و هوا و دیدن زیباترین مناظر، اواخر تابستان و اوایل پاییز را برای این سفر انتخاب کنید. هوا همچنین در پاییز تمیزتر است؛ موردی که به خصوص برای علاقه مندان به عکاسی بسیار مهم است. مسافران...

27 مهر 1400

پراش: کار برای بازی های آسیایی از الان هم دیر است، ضعف امکانات داریم

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان گفت: کار برای بازی های آسیایی هم از الان دیر است ولی چیزی دور از دسترس نیست و با کار مضاعف و تلاش می توان نتیجه گرفت.

6 تیر 1400

هتل لوکس هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا، اقامت در یکی از بهترین سواحل لنکاوی

نزدیکی هتل هالیدی ویلا بیچ به جاذبه های گردشگری یکی از امتیازات مثبت این هتل به شمار می رود تا بدون صرف وقت و هزینه زیاد به جاذبه ها دسترسی داشته باشید.

21 آذر 1399

بهترین کسب و کارها با سرمایه 20 تا 25 میلیون تومان

بسیاری از افراد گمان می کنند که برای کارآفرین شدن احتیاج به فرصت های استثنایی، امکاناتی شگفت انگیز و سرمایه ای هنگفت دارند. در حالی که برای راه اندازی کسب و کار، بیش از هر چیزی به تلاش، پشتکار، خلاقیت و توجه به احتیاج جامعه احتیاج است! در مقالات قبلی...

3 آبان 1399

بررسی آخرین شرایط تیم های ملی دوچرخه سواری

آخرین برنامه های پیش روی تیم های ملی دوچرخه سواری با حضور رئیس فدراسیون و اعضای کادر فنی بررسی شد.

20 خرداد 1399

آماده هرگونه حمایت از سرمایه گذاری در بخش گردشگری کرمانشاه هستیم

خبرنگاران/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه در بخش گردشگری دارای ظرفیت های ویژه ای است، گفت: آماده هرگونه حمایت از سرمایه گذای در این بخش هستیم.

5 اسفند 1398

جاذبه های گردشگری اتریش

تور اتریش بخاطر معماری چشم نواز شهرهای کشور اتریش، زیبایی های طبیعی بی شمار با کوه های بسیار زیبای آلپ بسیار پرطرفدار و مقصد گردشگری بسیاری از توریست ها از سراسر جهان که به دنبال ماجراجویی اند، شده است. در ادامه با دورونزدیک همراه باشید...

19 بهمن 1398

عنوان نخست شهرداری تبریز در اولین مرحله تور دوچرخه سواری اندونزی

تیم شهرداری تبریز در مرحله نخست تور دوچرخه سواری سینکاراک اندونزی اول شد.

20 آذر 1398

قطعی شدن اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در مالزی

به گزارش خبرنگاران، یکی از برنامه های برون مرزی و تدارکاتی فدراسیون دوچرخه سواری برای رکابزنان پیست رو، حضور در اردوی هلند بود اما هفته گذشته مدیر تیم های ملی خبر از احتمال لغو این اردو و جایگزینی آن در یکی از کشورهای آسیایی داد.

30 مهر 1398